~ You Only Live Once ~ ♥

Edytuj post



/Kinézet/

Nem tetszik az egész úgy ahogy van. Elsősorban a háttér szörnyű, de komolyan. Ennél szebbet és jobbat is találhattál volna. Olvasás közben vibrál a szemem a háttér miatt, egyáltalán nem előnyös és amikor olvastam ki kellett jelölnöm a betűket, mert nem láttam rendesen mi van oda írva, egyáltalán nem rossz a szemem szóval ez sem a legpraktikusabb. Másodszorra ez a piros szín a moduloknál ocsmány! Lehet neked tetszik, de ez nem szép! Nem mutat jól, ha már ragaszkodsz a szörnyű háttérhez akkor legalább egy hozzá illő színt is választhattál volna. Nekem a modulsáv annyira üres... Nincs se egy chat, semmi. Kivéve a szereplők képeit, ami nem mutat így túl jól. Engem hihetetlenül irritál, hogy nem egy méretűek. Szóval, sajnálom. Igazán, de a kinézet pocsék úgy ahogy van..

/Történet/

Először is, ne tagold ennyire a fejezeteket. A mondat közepén tagolod és új sorban kezdődik a második fele, nem a legjobb megoldás. Egy valamit én nem értettem: mesélt magáról Emma, hogy a fiúk mennek hozzájuk stb. Utána miért írtad ki, hogy Emma szemszöge? Azt addig nem az ő "szemszögéből" olvastuk? Szóköz után nem kell nagybetűvel kezdeni és nem kell írásjelet írni előtte. Kivéve felkiáltó- és kérdő-jelet. Egyébként a helyesírásod elég jó, és egy-két jó poén is van a fejezetekben. De annyira sietsz a cselekménnyel, hogy nem lehet követni. Azt hiszem magamtól soha se olvastam volna el a blogodat. Sajnálom, de maga a történet se nyerte el a tetszésemet, úgy ahogy a kinézet se.

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation