Music is my life…

Edytuj post



/Kinézet/

Kicsit elvan csúszva a blogod, de ezen kívül nekem nagyon tetszik. Még a szereplők képeit tűntetném el, mert rengetegen vannak és nem egyméretűek. Inkább bízd az olvasók képzeletére mindet.

/Történet/

Első megállapításom az volt, hogy nem írsz rosszul és nem lesz unalmas a történet. Egyszerűen lekötött, belemerültem.
Helyesírási hibákat elég gyakran találtam, de nem olyan rossz maga, csak vannak apróbb hibák amik feltűnnek. Ilyen például a mondat kezdésnél a kisbetű, vagy a had menjen írása, ami nem hagy.
Megleptél. Teljesen. Mikor James-ről kiderült, hogy Niall. Ilyet még tényleg nem olvastam sehol. Ötletes.
Az egész ötletes volt, izgalmas, aranyos. Szerintem összeillő párost találtál ki. Teljesen jó így ahogy van. A helyesírásodon javítanék. Elolvasnám párszor a fejezeteket a helyedben mielőtt felteszed, de ennyi. Sok sikert kívánok a folytatáshoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation