Lullaby-Altatódal.*

Edytuj post


/Kinézet/

Nekem tetszik, szerintem szép. Egy fejléc és egy chat hiányzik, na meg a blogarchívumot feljebb kéne tenned, de ezeken kívül semmibe nem tudok belekötni.

/Történet/

Az első pár mondat után kiderült számomra, hogy nem írsz rosszul és nem lesz unalmas a történet. Szerintem nem sablonos, örülök, hogy végre valami újdonságot is olvashattam.
Vannak benne hibák ez tény, de alapjáraton jó. Például az első fejezetben: „-Nem csak fitt vagyok nem mint egyesek.-mutattam rá és elnevettem magam.” Helyesen: „Nem. Csak fitt vagyok, nem úgy mint egyesek – mutattam rá és elnevettem magam.”
Szerintem jobban részletezhetnéd a dolgokat, ilyen volt például a verseny. Nem tudtunk semmit csak, hogy megnyerte és mennyire hihetetlen. Ennyi. Ez zavaró.
A helyesírásod annyira nem jó, de ha többször elolvasod a fejezeteidet, akkor fel fog tűnni és ki tudod javítani, ha ez nem megy akkor inkább kérj meg valakit, hogy nézze át!
A képeket ne szúrd be a fejezetek közé, főleg ne ami csak úgy egy pillanathoz, részhez tartozik, mert felesleges. Gondolok itt egy popcornra vagy egy rajzfilmre.
A fejezeteid hosszúak és érdekesek. Szerintem ezt a szokásod mindenképp tartsd meg.
Szerintem folytasd, nem írsz rosszul szóval további sok sikert!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation