~ Hope…~

Edytuj post


/Kinézet/

Egyszerűen pocsék. Nem tetszik! A blogod túl széles, s nem értem mire fel, hiszen a két modulsávban konkrétan semmi nincs, de tényleg semmi! Egy rendszeres olvasók modul, egy chat, képek, idézet, ismertető hiányzik a blogodról! Egy fejlécért és egy új kinézetért pedig ordít az egész. Nekem alapból erős ez a lila szín, de ezt még meg tartanám, de nem a sárga főháttérrel. A bejegyzés dátumai nem olvashatóak, ahogy a modulsávoknál a profilod és a blogarchívum sem.
A szereplők képei jól meg vannak szerkesztve, kitenném oldalra vagy külön lapra az összest. A mellékszereplők képeit egy méretre vágnám, majd azt is bepakolnám arra a Szereplő lapra, mint a többi képet.

/Történet/

Először is a prológusod inkább egy bevezető. Másodszor nyitottál már ki könyvet, vagy írtál alsóban helyesírás dolgozatot? Mert én úgy látom nem! A kérdőjel elé nem teszünk pontot! Valahol értelmetlenek a mondataid, nem értelmezhetőek. Például: „Talán ha megtudják megbocsátanak majd nekem… ,hogy nem mondtam meg.?” – Értelmetlen. Bár nekem az egész prológus az volt. Nem értettem, hogy most mi van. Legalább kiírhattad volna, hogy Erin szemszöge az egész. Plusz most akkor Hope a lánya, s Mark meghalt, aki az ő apja. Erről persze senki nem tud, se Jeremy sem Justin. Érdekes, ötletes.
Bármennyire is próbálok jót keresni nem megy. A fejezetek rövidek, elsieted őket. Az egészből azt szűrtem le, hogy egy irka-firka az egész. Nem fejted ki a lényeget, sokkal jobban össze lehetett volna hozni az egészet, érzelmesebben.
A helyesírásod rossz, olvasd el amit leírsz vagy keress egy bétát. A mondatokat kis betűvel kezded, a párbeszédek után nem teszel pontot. Például: „-          Igen. – suttogtam”. Helyesen: „- Igen – suttogtam.”
Az alapötlet nem lenne rossz, de figyelhetnél a részletekre, kidolgozhatnád jobban az egészet. Próbálkozz nyugodtan, de csak akkor, ha oda tudsz figyelni mindenre.

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation