~Moment In Time.*

Edytuj post


/Kinézet/

Nekem egyáltalán nem tetszik. A háttér nem tudom, a fiúk aranyosak és édesek de egy blog háttérnek nem valóak. A fejléc szerintem eléggé pontatlan munka, szóval az se nyerte el a tetszésemet. A modulok szövegeit nem lehet elolvasni. Ezt javítsd ki. Meg úgy mindent, csinálj egy teljesen új kinézetet.

/Történet/

Nekem sablonos. Kerestem egyediséget, de sajnos nem találtam. Olyan érzésem volt mintha tűt keresnék a szénakazalban. A szereplők nem voltak olyan érdekesek - szerintem. A helyesírásodban vannak hibák és a fogalmazásod szerintem pocsék. Érdekes alkotod a mondatokat. Gyakorolj és csak utána publikálj történeteket.

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation