Double life

Edytuj post



/Kinézet/

Először is a blogod címe helyén egy pont van, azt hiszem ez nem jó taktika. Mindig adj címet a blogodnak!
A fejléced két szétnyújtott kép, inkább kérj meg valakit, hogy készítsen neked egyet a szereplőiddel.
A háttér katasztrófa, olyan széles a főháttered, hogy nem látszik a külsőháttér – ami nem megy a kék, fehér alaphoz.
A moduljaid szegényesek, hiányzik egy idézet, egy ismertető, chat vagy netalántán egy kép még a fiú főszereplődről.
Annyira irritál, hogy rámegyek a blogodra és nem fog meg semmi rajta, mert nem tudom miről szól, olyan semmilyen. Ezen változtass!

/Történet/

Jézus! Igazi alap ötlet, egyedi. Ez már magában remek, de még jól is írsz hozzá. A prológus tetszett. Felkeltette a figyelmem és alig vártam, hogy tovább olvashassam. Komolyan azt hittem, hogy a kinézet után valami szörnyű fog várni – bocsánat – de ez tetszett. Mégis az utolsó mondatban csalódtam kicsit. Azt hittem ebben nem lesz benne semmi One Direction. Sajnálom, de már a könyökömön jönnek ki a sztorik velük főszerepben. Én inkább egy egyszerű történetet írnék ezzel az alapötlettel vagy valamilyen másik hírességgel szívesen olvasnám. Mondjuk ilyen 1D-s blog még nincs! Gratulálok is érte!
Niall?! Meglepett, de jó értelemben, s itt még nem híres. Legjobb barátok. Ötletes egy ilyen történetben így behozni a One Directiont.
Ügyes vagy, így tovább. A kinézeten változtass és aki megnyitja a blogod biztos örömmel fog belekezdeni a történet olvasásába! Sok sikert!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation