Silent love..

Edytuj post

                                                                                        
/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik,egyszerű az egész,de közben a fejléc nagyon feldobja. Ügyes húzás volt így megcsinálni az egész külsőt.
Az oldalmodul sáv olyan üres. Csinálj egy chatet és tegyél ki valami ismertetőt,képet-ami kapcsolódik a történethez-,vagy idézetet. Az felfogja dobni a blogot. Bár útközben láttam,hogy kitetetted a szereplőket,úgyhogy a képet már nem ajánlom,de az idézet még mindig mehet.

/Történet/

„Gondolkozatok már az hogy nincs is olyan szó hogy 'probléma'. Legalább is van de az nem probléma, a problémát meg lehet oldani, ha pedig nem az már nem probléma hanem rossz élet felfogás.”-Olvasd el még egyszer. Először is helyesírási hibák vannak benne,elírás, szóismétlés. Próbáld úgy elrendezni a mondatokat,hogy ne  kelljen elismételned a probléma szót többször. Például: Gondolkoztatok már azon,hogy nincs olyan szó,hogy probléma? Legalábbis van,de az nem igazi. A problémát meg lehet oldani,ha pedig nem,  akkor az már nem az hanem rossz életfelfogás.
Plusz van ez elírásod is-ezt csak megjegyzem,hogy ki tudd javítani. „És itt vagyok 17 évesen…”-Gondolom az elején nem és akart lenni hanem én.  Na és meg kell jegyeznem,hogy a meg kezdődik egyben van:megkezdődik. Ha az igekötő az ige előtt áll mindig egybe írjuk az igével!
A hogy szócska elé mindig vesszőt írunk! Ez aranyszabály,javítsd ki,ahogy a mint összehasonlító szó elé is kell a vessző,de csak akkor ha valamit valamihez hasonlítunk!
A ruha szetteket inkább ne szúrd be a szöveg közé,hanem linkeld vagy mellékeld a fejezet végére.
Az alap sztori sablonos,millió plusz egy ilyen van,a srácok rokona,tesója és meglátogatja őket. Viszont ebben a szituációban még nem olvastam,hogy a főszereplő lány néma lenne,így az ötletért gratulálok.
Az egész tetszik,nagyon ügyesen írsz és még engem is érdekel a folytatás!
Pár apróság még: a 2.fejezet nagyon rövid lett és kérj segítséget ha nem akarod magadnak kijavítani a helyesírási hibáidat! Ezen kívül nincs semmi gond. Figyelj oda és menni fog! 

Vivi


/Kinézet/

Nem tudok bele kötni, nekem nagyon tetszik! :)

/Történet/

Édes istenem! Ilyet még soha se olvastam, annyira eredeti, ötletes és wow! Nagyon tehetséges vagy, hihetetlenül jól bánsz a szavakkal. Imádtam minden szavát! Destiny karaktere nekem nagyon szimpatikus és Zayn, őt amúgy is imádom, itt még jobban. Ugyan úgy ahogy a többi fiút. A kilencedik fejezetet megkönnyeztem, olyan megindító volt. Nagyon ügyesen írsz, gratulálok! Komolyan. Rendszeres olvadód lettem:)

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation