You're Gonna Be The One

Edytuj post



/Kinézet/

Bárhogy is nézem, egyetlen egy hibát vettem észre: a fejléc színét. Ugyanis hiába néztem nem lett szürke, így azt átszínezném. 

/Történet/

Az ötleted eredeti volt, legalább is nem olvastam ilyet eddig. De kicsit unalmas is, ugyanis zavart, hogy eldaráltad a főszereplő lány első egy hónapját Zayn nélkül, s a levelet is. Nem volt élvezhető, átérezhető. Ha szakít valaki velem, s leírom az a minimum, hogy átjöjjön annak, aki olvassa. Ha megismerkedem valakivel, s ugyanez a szituáció folyik le, akkor örülnék, ha eltudnák képzelni a barátaim, olvasóim, hogy mit éreztem akkor. Na és a legjobb, ha már az exemnek mesélem, akkor jöjjön már át neki, hogy mennyire de mennyire kellett, s megkedveltem, s milyen érzés volt az egész. Ezeket hiányoltam. Belecsempésztem volna olyan jeleneteket a visszaemlékezésbe, amik jól kivannak dolgozva, szerelmes pillanatokat, barátságosakat. Bár az ötödik fejezetben meglepően jók voltak.
Annyira nem tudtam átérezni milyen, ha valaki összetörik, mert ha én meg is teszem felállok, eléggé szánalmasnak tartom, hogy meg sem próbálja összeszedni magát. Ez persze magán vélemény, bocsánat, ha megsértettelek. 
Három elírást találtam a hat fejezet alatt, így nem mondom, hogy rendszeres lenne, vagy nem olvasod át őket, ezek tényleg csak akkor szúrnak szemet, ha nagyon keresed őket. Szóval csak megemlíteném, így itt.
Jó író vagy, de kicsit jobban össze kell még dolgoznod a történetet, ezek a kisebb hibák kiküszöbölése teszi majd tökéletessé a történeted. 

Vivi

2 megjegyzés:

Miranda O. Connor írta...

Köszönöm a kritikát! :)

Vivi írta...

Szívesen! (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation