Rózsa az éjben

Edytuj post



/Kinézet/

A fejléced egyszerűen fantasztikus, remekül mutat. De én ehhez egy kékes hátteret választottam volna, vagy hanyagoltam volna a szürke főhátteret – amit kicsit kisebbre is állíthatnál, mert túl széles.

/Történet/

Csak a prológusod van fent és a véleményem róla: mikor kapom könyvben meg az egész történetet? Komolyan érdekel a folytatás, de úgy, hogy az egészet egyben akarom elolvasni. A főszereplő lányod a kaszás? A halál? Ki? Figyelemfelkeltő volt, remekül megírt, hiba nélküli bevezető. Szereztél egy új olvasót!


Vivi

2 megjegyzés:

Just a Girl írta...

Köszönöm a kritikát, örülök, hogy tetszik, és szintén köszönöm a feliíratkozást is. a történettel kapcsolatban, lehet hogy maga a történet jó, de amikor még elkeztem azt az egészet kétségtelen, írni nem tudtam, így rengeteg javításra szorul az egész, de sietek:)

Vivi írta...

Javítsd, majd tedd fel, mert várom a folytatást! (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation