They don't know about us

Edytuj post



/Kinézet/

Ez a zöld szörnyű. Ha a fejléced png lenne, s normálisan megszerkesztett, akkor maradhatna, de így csak annyit tudok mondani: gyorsan tüntesd el! Vagy négy féle zöld árnyalat jelen van, amik eléggé ütik egymást, nem éppen mutat jól, ahogyan a szürke hátterű dátum sem. 
A modulsávod rendben van, de én egy ismertetőt oda böknék, csak mert így nem tudják milyen oldalra tévednek az emberek.

/Történet/

Ne haragudj de nekem, a szerkesztőknek nincs gyomrunk ehhez. Egyáltalán. Nekem jutott az a tény, hogy ezt elolvassam, így csak arról tudok véleményt mondani, amibe beleolvastam. Csak pár rész volt, tényleg. Például az utolsó fejezeteddel kezdtem, s meg kell mondanom nem vagy valami rossz, de jó sem. A fejezet elejébe beleolvastam, s ott is hagytam, míg a végén szenvedtem, hogy ennél hülyébb befejezés nem lehetett volna. Felteszem a nagy kérdést: Paul miért árulta el őket, na és ők ezt honnan tudják? A logikai alap nincs meg.
A párbeszédeknél nem kell pont, s felesleges rizsát se írj hozzájuk. Nem kell egy sima szia - szia beszélgetés reggel Harry és Louis között, unalmas.
Nem tudok erről több mindent mondani, de szerintem kicsit oda kéne figyelned a tőmondatokra, vagy arra, hogy – mint az első fejezetben – kevesebb felkiáltó jelet használj egymás után.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation