I'll never be good enough!

Edytuj post



/Kinézet/

A fejléced tetszik, ahogy a külső háttered is. De nem mennek egymáshoz, így valamelyiket lecserélném. A sablonod sem a legjobb, ugyanis nem megy az egészhez.
A modulsáv üres, egy ismertető, egy szereplő kép tuti jól jönne, oda is. Amik külön lapon vannak, jók, de méretre kéne vágni őket.

/Történet/

Ne haragudj de a prológusod után már téptem a hajam. Könyörgöm! Belehalna bármelyik rajongó, ha nem kezdeni azzal a sablonnal blogot, hogy kinyírta a főszereplő lány szüleit, vagy azok magára hagyták pár hétre? Nevetséges. Az alapötleted egy nagy határ sablon. A folytatásra pedig inkább nem mondok semmit. Kikészültem, unalmas volt, egyszerűen csak aludtam rajta. A részek rövidek, s semmitmondóak, nem haladsz a történettel. Ajánlanék word-ben legalább másfél oldalt, s kicsit több eseményt.
A helyesírásod nem szörnyű, de akad probléma. Ha véletlenül nem mondták volna neked, akkor én közlöm: a párbeszédeknél nincs pont, s a gondolatjel előtt és után is szóköz van.
Szerintem nem kéne mindent dőlt betűvel írogatnod, ugyanis hülyén néz ki.


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation