Frida's blog :)

Edytuj post

~Frida's blog :)

Író: Frida

Kategória: Designes blog

Kritikát írta: Patricia Freelove

- Kinézet:

Végre, szép igényes munka!
A fejléc nagyon szép, nagyon tetszik, a téma pedig az őszies, amit imádok, és egy szó mitn száz, tényleg nagyon gyönyörű, nagyon szép! Ügyes munka:)
A háttér szép, mivel a fejlécen is szerepel, ez így szép és jó!:)
A modulsávban minden rendben van! 
Jól van szép, munka, csak így tovább!!;)

- Történet:

Amint megnyitottam a blogot, és böngésztem kicsit az oldalon, egyből az esett le, hogy hoppá, én egyszer ezt már kritikáztam! Csak akkor lila fehér színekben pompázott minden, és a blog téma sem ez volt. Most, hogy látom váltottál, megmosolyogtat, hiszen szerintem te magad is rájöttél, hogy butaság amit irkáltál, még ha az szórakoztató és vicces is volt!
A mostani téma a design, fejlécek, amiktől az elején féltem, hisz' nem ismerem munkáid. De egy pár fejlécet elnézve, basszus, nagyon gyönyörű, így tovább!!

Remélem fair volt minden!

Ha valamivel nem értesz egyet, küldj egy emailt, ahol kultúráltan megbeszélünk mindent!

Love ya, Patricia F.

 

2 megjegyzés:

Frida írta...

Kedves Patricia!

Nagyon szépen köszönöm a kritikát. Egyetértek mindennel, ne aggódj. Minden fair volt.
Igen, egyszer már írtál erről kritikát, de akkor még minden más volt.
Köszönöm a dicséretet. Jól esik, ha valakinek tetszik, amit csinálok. :)

Ölel,
Frida

Vivi írta...

Szia!

Patri nevében, is nagyon szívesen. (:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation