Volt

Edytuj post



/Kinézet/

Őszintén be kell vallanom, tetszik, kivéve a blogod szélessége. Az ismertetőt nem tenném a fejléc alá, mert kiszúrja a szemeimet. A szereplők képeit pedig egy méretre vágnám, plusz kitennék egy rendszeres olvasók modult, egy blogarchívummal együtt.

/Történet/

Míg olvastam a blogod lejegyzeteltem magamnak milyen hibáid vannak, így ha nem nagy baj pontokba szedném.
·         Hiányzott egy prológus az egész történetből. Nem tudtam miről fog szólni. Persze ott volt a kis ismertetőd, de az csak figyelemfelkeltésnek jó, másra nem.
·         Találtam szóismétléseket, volt, hogy kétszer írtad le egy mondatba az ennyi szót.
·         Ajánlom, hogy olvasd újra a fejezeteidet, nem csak az ismétlés miatt, hanem mert találtam elírást is. Nem leszállott rólam, hanem leszállt. De akadt még ott több is.
·         Egy történetbe nem teszünk hangulatjelet! Könyörgöm, szokjunk már le erről!
·         Ne haragudj, de ha egy fiút találnak rajtam fekve  a kanapén, tuti nem nevetnek a szüleim. Inkább kiakadnak. Ez nem élethű. Hiába rendes szülők, az enyémek is azok. Na és? 1000%, hogy pislognának magyarázatra várva.
·         A két fejezet betűtípusa más, javítsd át egyformára.
Maga a történet alapja tetszik, bár nem sok minden derült ki eddig az egész sztoriból, de ügyesen írsz. Szóval sok sikert a folytatáshoz!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation