Fallen

Edytuj post


Kinézet: A fejléced mindössze néhány képből áll, de az összhatása tetszik, szóval nem fogom leszólni. A háttér mozaikos, azzal csinálj valamit, mert így nem szép. A blog nekem túl keskeny, a helyedben szélesebbre csinálnám, bár lehet, hogy ez csak engem zavar. A rendszeres olvasókat és a blogarchívumot tedd feljebb, mert az utóbbit keresgélnem kellett, valamint a chat színét is megváltoztatnám a helyedben átlátszóra, de ezen kívül nincs különösebb gondom vele.

Történet: Már a prológusnál tudtam, hogy ezt a kritikát végre szívesen fogom megírni. Nagyon ügyesen írsz, egyszerűen, jól fogalmazol, és az alapötlet is tetszik. Általában úgy írok kritikát, hogy minden rész elolvasása után írok valamit, itt nem így lett. Komolyan érdekelt a folytatás, szóval gratulálok. A helyesírásodnál csak néhány kisebb hibát vettem észre, például a párbeszédeknél a második kötőjel elé nem teszel szóközt.
…Anya!– guggoltam a…
Helyesen: …Anya! – guggoltam a…
Ettől függetlenül nagyon tetszik az egész blogod, szerintem sokkal több kommentet és feliratkozót érdemelnél. Csak így tovább, menni fog ez.

Justagirl

1 megjegyzés:

Unknown írta...

köszönöm szépen:)) örülök, hogy szívesen olvastad:D

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation