Szemek mögé rejtve-A fényhozók

Edytuj post



/Kinézet/

A blog címét visszaírnám, mert egy pont, nem épp figyelemfelkeltő és kreatív.
Ahogy van rossz a külső. Nem tudom, hogy neked hol voltak a szemeid mikor ezt készítetted, de tuti nem ugyanazt látjuk. Mert én egy elfuserált sablont látok, rossz elrendezéssel és még rosszabb színnel, ugyanis az átlátszó háttér miatt nem olvashatóak a bejegyzések, sem a modulok, semmi. Az egész blog olvashatatlan, ennek a másik oka pedig a betűszín. Ha fekete és szürke – sötét – a háttered, akkor nem tehetsz szürke betűket a modulsávba – célzom itt a plusz 18 éveseknek szóló tartalom felhívására, de a kékeszöld sem találó, mert szép, s máshol jól mutatna, itt az sem látszik. A helyedben lecserélném a sablont.
A legkisebb probléma jelenleg a két modulsáv, de ha már itt járok, megemlítem. Szerintem felesleges. Nincs ott semmi, ami az egyik oldalt nem férne el. Nem találunk szereplő képeket, listát, de még csak egy rövid ismertetőt sem. Ezt orvosolva rá fogsz jönni, hogy hülyén mutat majd a bejegyzéseket közrefogó két sáv, de addig míg az egyik max 180 széles és csak a blogarchívumot foglalja magába, maradhat.

/Történet/

Azt kell mondanom, hogy az ismertetőd tetszett. Igen, ez felkeltette a figyelmem, ha egy kicsit reklámozod a blogodat, biztos vagyok benne, hogy másét is felfogja.
A történeted alapja eredeti és nem fanfiction! Egyszerűen csak megdicsérni tudlak. A helyesírásod, fogalmazásod és a történeted remek! Szerintem ne hagyd abba, mert ügyes vagy.
Meglepő volt még számomra is, hogy érdekelt a folytatás, tudni akartam, hogy mi fog történni a főszereplőddel. Mindenképp olvasód leszek, bár örülni fogok, ha kijelölés nélkül is eltudom majd olvasni a fejezeteket. Gratulálok!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation