Bemutatkozás, avagy új szerkesztő a láthatáron part II.

Edytuj post
Sziasztok! Milla vagyok, talán ismerhettek néhányan a Millastory-kból. Körülbelül egy éve kezdtem írni, azóta nem tudom abbahagyni, és az olvasóim szerint is jók a történeteim. 
Ha kíváncsiak vagytok, akkor kattintsatok a számokra: 1, 2, 3, 4. Belieber vagyok, Directioner, és Selenator. 
15 éves vagyok, Budapesten élek. Azért jelentkeztem erre az oldalra, mert már régebb óta szerettem volna kritikákat írni, de egyedül semmiképpen nem kezdtem volna bele. Hobbijaim a gitározás, a táncolás, a sorozataim bámulása, az olvasás, és ideírhatnám az éneklést is, de a szomszédaim nem örülnének neki... 
Remélem mindenki korrektnek tartja majd a kritikákat amiket írok. Köszönöm a szerkesztőknek, hogy felvettek. Csóközön: Milla.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation