Only one camp...or not?

Edytuj post



/Kinézet/

Annyira szép! De komolyan, letisztult és összehangolt az egész. Viszont a szereplők képeit egy méretre vágnám, széltében és hosszában is.

/Történet/

Az ötleted csillagos ötös, ugyanis egyedi és semmi sablon nincs benne! Gratulálok az ötlethez, a bloghoz magához, mert ahogy észrevettem, elég sikeres, s ezt megérdemled. Viszont az előszódban van néhány elírás, amit ki kéne javítanod, szerintem olvasd el még egyszer, úgy neked is felfog tűnni.  Ezen felül a fejezetekben nem találtam hibákat.
A karaktereid remekül ki vannak dolgozva, élvezhetőek és szórakoztatóak. Egyszerűen beleszerettem  az ötletedbe, alapból megnyerő volt, hiszen imádom a táborokat, bár én könyvet tuti vittem volna, de ezen felül lett egy új rendszeres olvasód!


Vivi

/Kinézet/

Egyszerű, letisztult színek, semmi túl csicsázás. Tökéletes. Egyedül a szereplők képeit vágd egy méretre.

/Történet/

Semmi sablon, egyedi történet. Nagyon szépen kivitelezve. Megkapó és az ember csak úgy falja a sorokat, mert érdekes. Megérdemelten ilyen sikeres a blogod, mert ügyes munka. Nagyon is. Viszont a leírást javítsd át, ott van egy-két hiba. De ezenfelül minden tökéletes, irigyellek.
A karakterek kivannak dolgozva látszik, hogy időt szakítasz rájuk. Ők pedig tökéletes formát adnak az eddig is tökéletes történetnek. Viccesek és szerethetőek. Nem tudok semmi rosszat mondani, mert ez egy nagyon jó blog! Érdemes mindenkinek elolvasnia.

Flóraa.

4 megjegyzés:

D. Domino írta...

Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm, hogy leírtátok a véleményeteket! Feldobtatok vele, de tényleg, mert ami ma történt, eszméletlen volt... kiderült, hogy valaki totálisan lemásolta a blogomat... de ez nem is lényeges... még egyszer hálás vagyok, hogy mind a ketten végigolvastátok, és örülök az új rendszeresnek! :3 A hibákat igyekszem javítani! xx

Vivi írta...

Szia! Nagyon szívesen, én örülök, hogy olvashatom a történeted. Fenomenális. A másolóról pedig annyit, hogy nyugodtan szólj neki, s töröltesd vele a blogot!(:

D. Domino írta...

Szóltam neki, sőt nem csak én, mert még 14 olvasóm ellene "ment", úgyhogy törölte a blogját. Még egyszer köszi a dicséretet, jól esett, komolyan. :) xx

Vivi írta...

Örülök, hogy sikerült elintéznetek! És szívesen(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation