Some things do not happen as we believe...

Edytuj post




/Kinézet/

A külső tetszik, bár én egy színt még belecsempésznék, ami feldobja a blogot. Ezen kívül egy óriási hiba van: a bejegyzések betűméretei olyan kicsik, hogy még nagyítóval sem biztos, hogy eltudom őket olvasni, s nem csak ott. A külön lapoknál sem nagyobbak, olvashatóbbak. Azonnal állítsd át őket! Na meg ha kimásolsz valamit más blogjáról – pl: kritikát -  akkor figyelj, hogy ne legyen betűháttér szín beállítva. Rettenetesen csúnya! Plusz nem találtam blogarchívumot, tegyél ki egyet, rögtön!

/Történet/

Először is kitehetted volna normálisan, bejegyzésbe a prológust. De ami neked kint van lapon, az sem igazi. A videó nem az. Bár nem volt rossz az egész, tetszett, ahogy az alap ötlet is, de figyelj oda, ha már ilyen kisfilmet csinálsz, ugyanis találtam benne elírást.
A fejezeteid szörnyen rövidek, s így nem olyan élvezhetőek. Szerintem ne akard egy nap, egy óra alatt megírni őket. Hagyd, hogy ha nem megy azonnal. Fejezd be másnap!
Az 1. fejezeted inkább a prológus szerepét tölti be, így én azt átírnám és azt tenném ki a lapokhoz.
A helyesírásod jó. Semmi belekötni valóm nincs. Sőt még a fogalmazásmódod is tetszik! Jól írsz, csak kicsit hosszabb fejezeteket, s olvasható betűket vár az olvasó. Ezen felül a történet tetszett!

Vivi

/Kinézet/

A fejléc nagyon szép, a háttér is jó. Viszont nekem túl fekete az egész blog, kevés benne a szín. Ami néha jól néz ki, de itt túl egyhangú. Én másmilyen háttért javasolnék a bloghoz. Vagy ha nem is cseréled le, valahogyan bele csempésznék egy kis színt. A modul sávot tudtam elolvasni rendesen, a többit nem. TÚL kicsi a betűtípus, mint a bejegyzéseknél, mint a külön lapoknál. Ezt azonnal változtasd meg, egy blog archívumot én is hiányoltam, szóval ha ezeket kijavítod akkor igazán szép blogot kaphatunk.

/Történet/

Az írásmódot nagyon tetszett, szépen fogalmazol. A helyesírásod majdnem hibátlan, persze apróbb hibák elő fordulnak, de annyira minimálisan, hogy még szót se érdemes rá pazarolni. A fejezetek hihetetlen rövidek, elvesztik az élvezhetőségüket. Én megértem, hogy néha előfordul, hogy nincsen időd, ihleted, kedved megírni egy fejezetet. De ha elkezded akkor számíts arra, hogy az olvasók hosszabb fejezeteket várnának. A karakterek szimpatikusak. Szépen ki vannak dolgozva. Ha figyelsz a hibáidra és kijavítod azokat amiket elmondtunk, egy igazán jó blogod lehetne!

Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation