Best summer of my life

Edytuj post



/Kinézet/

Először is meg kell jegyeznem, hogy a külső háttered fergetegesen tetszik! A fejléced is jó, egyedül a képeket vágnám méretre, mert nem mindegyik egyforma.
Ajánlanék egy chatet, s az idézetet az oldalsó modulsávba tenném.

/Történet/

A bevezetésnél javítsd ki az anyja szócskát. Ugyanis simán anyának írtad. Ezen felül nem tudok belekötni. Nekem tetszik az ismertetőd, de alapjáraton nem fogja meg az embereket. Remek történet kerekedhet ki ebből, de tény, hogy egy ilyen alapú történet már nem eredeti.
A képeket ne szúrd be a fejezetekbe, max ha méretre vágod őket és oldalra beszúrod, kicsibe.
A helyesírásod hibátlan, nem találtam elírást és semmi hibát.
A történet alapja lehet nem volt valami eredeti, de te a maximumot hoztad ki belőle! Szerintem remek történet, de egy valami nem tetszett: a 4. részben Harry utolsó mondata. Nem szerethet bele egy játék alkalmával Alice-be, persze tudom, hogy nem lett nagy összeborulás belőle, de zavaró volt a fiú gondolata. Ezen felül nem éreztem elsietve semmit, így jó ahogy van az egész. Gratulálok hozzá!(:

Vivi

2 megjegyzés:

D. Domino írta...

Nagyon szépen köszönöm a kritikát! :) tényleg nem számítottam ennyire pozitívra:D a hibákat kijavítottam, és a képeket is igyekszem méretre vágni, a fejezetbeli képeket pedig átszerkesztem. és akkor Harry gondolatát is kivettem onnan:) még egyszer köszönöm:)xx

Vivi írta...

Nagyon szívesen(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation