This Is My Life....

Edytuj post


/Kinézet/

Egy nagy WOW. Nem jó értelemben.
A fejléc ocsmány. Egyáltalán nem illik a háttérhez, ami nagy hiba! Fogalmam sincs, hogy jött az az ötlet, hogy bordó legyen. Nem szép. A két dalszöveg részleten is csodálkoztam. Szerintem azt külön egy-egy modulnak kirakhatnád, de semmikép a fejlécre.
A bejegyzés címét átváltoztatnám más betűtípusra, mert ez nagyon torz. Egy chat is elférne.

/Történet/

A szokásos, "jujj a barátnőm directioner" sztori.
Az első fejezeted végén olyan röhögőgörcsöt kaptam, hogy... Tudomásom szerint néhány állat szokta levedleni a bundáját/bőrét mindegy. De az, hogy egy ember levedli a ruháját!? Könyörgöm! Csak vissza kellene olvasni, mit írsz! A második fejezetet én a történet szálának elvesztésével azonosítom be. Amikor Stella apja elkezd magyarázni az nekem a teljes pofára esés. Vagy harminc mondatot összekapirgáltál, amiből olyan egy magyarázat lett, hogy én meg nem értettem. Aztán lehet csak én vagyok így... Nem tudom. A lényeg az, hogy már azért a vége felé meglátszott a fejlődés.

Adrii.

1 megjegyzés:

queenxxbee írta...

Szia!

Nos, köszönöm a kritikát. Eleinte meglepődtem, de megértem, mert nekem is szemet szúrtak ezek a dolgok. A fejléc, no igen. Nem lett a legjobb, de azóta van új, ami szerintem jobb annál, ami volt.
A történet pedig. Hát, mivel ez az első blogom, nem is csodálkozom rajta, hogy ilyen véleménnyel vagy róla. Be kell valljam, most hogy így mondod, tényleg rá kell jönnöm, nem éppen ész szerűen fogalmaztam. Először nem tűnt fel, mert eléggé kezdőnek számítottam, és szerintem még most is van mit fejlődnöm. Az igazat megvallva, rettentően örülök neki, hogy ilyen őszintén elmondtad a blogról a véleményed, mert eddig akiktől kértem, csak a jót és a szépet látták benne. Lehet, hogy ezen más már rég megsértődött volna, de Én nem, mert elfogadom a kritikát. Azt kell mondjam, hogy mára már jobban figyelek arra, hogy mit; hova; és mikor írok, és vagy tízszer átolvasom a fejezetet mielőtt kiteszem, ha nem többször! Bízom benne, hogy az elkövetkezendő időben, sokkal jobban fog menni az írás, és már ezek a hibáim sem lesznek.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a vélemény nyilvánítást, és örülök neki, hogy sikerült át szenvedned magad, a még igen csak kezdő írásomon!

Betti! :) xx

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation