Szerelem Mindhalálig!

Edytuj post


/Kinézet/

Mindenképpen beszereznék egy chatet, hasznos és engem zavarni szokott ha olvasok egy jó történetet és látom, hogy nincs chat. Szóval sürgősen rakj be egyet! Nekem az egész blog túl fehér és túlvakító. A belső háttért vedd kisebbre és ha már ennyire fehéret akarsz a külső háttér ne legyen ennyire elütő, mint ez a fekete. Ha esetleg a fehér nem lenne ilyen széles, akkor egy kék külső háttért ajánlanék, sokkal szebben mutatna. A szereplők képeinél pedig jobb lenne, ha egy méretűek lennének.
A fejlécen pedig nem értem miért van külön írva a mindhalálig szó, azonnal írd le helyesen!

/Történet/

A prológus nekem nagyon tetszett, felkeltette az érdeklődésemet, miközben olvastam teljesen olyan érzésem volt mintha magamtól nyitottam volna meg és nem azért, mert kritikát kell róla írnom, ez egy jó pont. Szerintem nagyon ügyesen fogalmazol és a történet is szép és melegíti a lelkemet miközben olvasom. Aranyos az egész, mosolyt csal az olvasó arcára. Tetszik, tényleg tetszik. Nekem is kell egy olyan barát mint Harry! De komolyan, olyan aranyos és wháá most itt olvadozok. Ez egy aranyos mégis szomorú történet, sajnos olyan világba élünk, hogy sok ember ténylegesen kicsúfolna egy embert aki halláskárosult, de ez szörnyű és szomorú. Megrázó témát dolgoztál fel, de mégis elragadóan szép. Én is akarom, hogy Niall azt mondja nekem, hogy puhány nokedli vagyok!:D Összességében tetszik a blogod, csak a kinézeten változtatnék egy-két dolgot:)

Flóraa

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation