One Direction♥

Edytuj post


/Kinézet/


Tragikus. Komolyan. Mondhatjuk, hogy össze van hányva az egész. Nem is tudom, hol kezdjem. A háttér borzalmas. Soha ne rakj ki ilyen hátteret! Aranyosak a fiúk, de nem blog sablonhoz illőek. A fejlécet állítom magad csináltad. Legalább egy méretűek lennének a képek! Fogalmam sincs, hogy miket csináltál vele, de ez szerintem durva. Mondjuk én soha nem írnám rá a fejlécre, hogy kitalált történet. Szerintem ezt az olvasó magától is le tudja szűrni. A halacskás modult nem tudom mire vélni.


/Történet/


Mint általában, itt is sejthető volt az, hogy ha a blogod kinézete is pocsék akkor a sztori is az lesz. Hát nem tévedtem.

Majdnem leestem az ágyról, amikor megláttam a bejegyzés címek egyikén, hogy 'xy.felyzet'. De könyörgöm, ha a fejezet szót  sem tudod leírni helyesen, akkor mit várjak!? Aztán... Amit te a bevezetőbe írtál, az borzalmas. Öt sor, amiben annyit írtál le, hogy Gemma Styles-ról fog szólni a történet aki Harry kishúga, 15 éves stb. Tudomásom szerint Gemma Harry nővére, nem húga. Másrészt, már temérdeknyi olyan blog van, ami Gemmáról szól. A fejezetek eszméletlenül rövidek, semmit mondóak. A smile-k illúziórombolók, azt hagyd el. Maga az alapsztori nem lenne rosz, de te nem tudod kifejteni a dolgokat. Mielőtt közzéteszed a fejezetet nézd át a helyesírási hibák miatt. Gyakorolj sokat, mert így sokra nem mész a blogolással.

Adrii

1 megjegyzés:

Lizim02 írta...

Basszus! Sírok xddddddddddddddddddddddddddddddddd Ez így igaz, minden egyes szó igaz, édes istenem! Néha úgy tudom élvezni egy kritika olvasását!! :DD Ez nagyon vicces.. azokat a mondatokat, mint pl. ' Majdnem leestem az ágyról' Olyan tipikus 'Jézus fasza, mi ez?' Hangsúllyal mondtam ki magamban. Ez hatalmas :'DD

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation