Lélekvándor

Edytuj post



/Blogról/

A kinézetbe beleszerettem, elképesztően lenyűgöző! Gratulálok hozzá.
Maga a blog szépen kialakított, mindent megtalálok rajta, hogy eltudjak igazodni. Szerintem ez fontos, egy novellás-verses blog vezetésénél.
A novelláid ötletesek, élveztem az olvasásukat. Legfőképpen Reménytelen boldogság fogott meg a legjobban, szép volt. Tehetséges író vagy, szerintem egy történetet is elkezdhetnél ha elég időt érzel rá és összeáll valami eredeti a fejedben – mindenképp értesíts ha lesz ilyen.
Jézusom! Ne írd ki, hogy a verseid nem annyira jók, mert nem szabad, az olvasót elüldöződ vele, s alapból nem is igaz a kijelentésed. Szerintem nagyon jók. Engem az Örök álom című tetszett a legjobban. Gratulálok a bloghoz!

Vivi

2 megjegyzés:

Dorothy Large írta...

Köszönöm szépen,nagyon örülök,hogy tetszett a blog! ^^

Vivi írta...

Szívesen(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation