Larry Stylinson Bromance

Edytuj post


/Kinézet/

Nekem érdekes hogy egy oldalon van két sávnyi modul, sőt kifejezetten zavaró. A szöveg fele akkora részen van mint amekorrára az oldal szélessége van állítva, nekem ez se tetszik. Én a fejléceket mindig hiányolom (tudom egyéni probléma, de hát ez van) szóval ez most itt is hiányérzetet okoz. Szerintem a képek is jobban néznének ki oldalt ha egy méretűek lennének.

/Történet/

Nagyon tetszik tényleg. Imádtam, az az egy érdekes az egészben hogy a blog címe egy Larry történetre utal és van is benne, de ettől függetlenűl két történetet ír le. Egyszer bemutatja Lea Zayn kapcsolatát, egyszer pedig a Larry story-t. Amivel nem is lenne gond de a blognak még mindig
Larry Stylinson Bromance a címe és ez egy kicsit zavaró. Máskülönben nagyon jó, tényleg tetszett csak így tovább.

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation