l'amour in London

Edytuj post





/Kinézet/

Nagyon tetszik, alig tudok belekötni. Talán mégis...annyi hogy a Kukkolóók-at átnevezném Kukkolók-ra de így kb ennyi. A fejléc, ügyes munka. Bár ha többször megnézem úgy az egészet, a fejléc elüt a háttértől. Meg mondjuk lehetne kicsit szélesebb az egész blog, illetve a blogarchívum-ot feljebb tenném, mert úgy kényelmesebben eltud igazodni az olvasó szerintem.
Magában nagyon szép, viszont szerintem a külső- és a főháttér színei nem passzolnak. Mind a kettő magában gyönyörű, de együtt nem mutat olyan jól.

/Történet/

Nekem kifejezetten tetszik az alaptörténet, bár meg kell valljam mikor elkezdtem olvasni kicsit sablonos volt, új srác az utcában és a többi, de az nagyon megfogott hogy még az xf előtt kezdődik a történet. De egy picit belekötnék azért a helyesírásba: "Épp csókoltam volna meg amikor elvette a fejét és ezt mondta "Azért a süti finom legyen" majd elrohant." Épp vissza csókoltam volna mikor elhúzta a fejét  és ezt mondta : "Azért a süti finom legyen! - majd elrohant." így jobban nézne ki. Van mikor sok és van egy mondatban mikor cselekvést írsz le. A fejezetek rövidek, és történéseket tekintve változó tartalmú.  Mindent összevetve  ötletes, és tetszetős. Csak így tovább, ügyesen írsz!

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation