I can't live without you

Edytuj post



/Kinézet/

A háttér nekem tetszik, a fejléc is szép lenne, de a cím színét egyáltalán nem értem. Nem illik az egészhez, szóval a fejlécen a címet sűrgősen változtasd meg. A másik amibe bele tudok kötni, az a fejezetek címe és az oldal modulsávnál ez a narancssárga cím, egyáltalán nem értem miért ezt a színt választottad. Szerintem ront az összhatáson, szóval azt is változtasd meg! Egy apró belekötés még, hogy a szereplők képei jobb lenne rendezett képekben. Szebben mutatna, de egyébként annyira nem katasztrófális.

/Történet/

A prológus szerintem nagyon jó lett, rövid, de mégis figyelem felkeltő és a legfontosabb nem árultál el sok mindent. Szóval a prológussal felkeltetted a figyelmemet és az érdeklődésemet. A többi fejezetnél se csalódtam, nagyon jól leírtad az eseményeket és faltam a sorokat. Nekem nagyon tetszett, egy-két elírás vagy helyesírási hiba előfordult de annyira nem volt vészes! :) Én olvastam már kritika által több blogodat is és szerintem nagyon sokat fejlődtél, amiket ott elmondtam ezekre itt oda figyeltél. Szóval csak így tovább!:)

Flóraa

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm :DD próbáltam betartani mindent - több kevesebb sikerrel :) Remélem azért még leszek jobb is :DD köszönöm még egyszer :)

Flóraa. írta...

Szívesen!:D egyébként a címet úgy értem a színe nem tetszik!:D

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation