Don't wanna break your heart

Edytuj post



/Kinézet/

Alapjáraton tetszik. Viszont a szereplők képeit egy méretre vágnám és a blogarchívumot feljebb tenném. Ajánlanék egy chatet, de ennyi a többi tetszik. 

/Történet/

Őszintén megvallva tetszik az alapötleted. Örülök, hogy nem azzal kezdted, hogy miként jönnek össze Niallel, de azért van némi belekötni valóm. Zavart, hogy nem részletezted a bulit és az is, hogy lefektetted Harry-vel és csak őt hibáztattad. Szerintem egyáltalán nem Harry hibája volt. Pasiból van és ezt főleg nem hagyhatta ki, ha már régóta tetszik neki. Szerintem nem ő volt a gerinctelen hanem maga Bii. Persze az szemétség volt, hogy hazudott Niallnek az estéről, de akkor is. Eléggé Bii volt az egész baj okozója.
Szerintem figyelj oda ezekre, mert engem bosszantott, hogy Harry-t rossznak állítottad be, miközben nem ő volt a fő gonosz. Hiszen Bii magától itta le magát, de következőnek már nem így említed. Szép pletyka, de katasztrófa. Szóval olvasd el, nézd meg, hogy neked ez miként jön le, mert a szitu nekem így. De lehet tévedek.
A helyesírás nem rossz, bár vannak hibák. Mondat elejét nem mindig nagybetűvel kezded, zavaróak a pont-pont-pontok. Ezekre ügyelj! Sok sikert a folytatáshoz!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation