Come as you are…

Edytuj post



/Kinézet/

Hagyd így, nagyon jó! Már-már tökéletesnek említeném, ha nem venném észre a majdnem egyméretű képeket. A szélességük egyforma, de a hosszúságuk nem. Ennyi. Ezen kívül remek!

/Történet/

Húh. Már amikor megnyitottam a prológust a képről rájöttem, hogy ez egyedi lesz. Elolvasva pedig majd megőrültem! Nem tudtam abbahagyni! Remekül írsz, teljesen belemerültem.
Szerintem izgalmas, eseménydús, de kicsit azért hiányzik belőle a romantika. Nem mondom, hogy legyen egy szende szűz a főszereplő lányod, de kicsit változzon meg. Mert az elején még nagyon jó volt, hogy ilyen, de a közepe fele már kicsit soknak találtam.  És – így nem kezdünk mondatot, bocsi – megtörtént a 15. fejezetben a csoda: érzelmeket, picit, de érzelmeket olvashattam. Ennek örültem.
Egyszerűen annyira tetszik, hogy innen nem csak a drog és a pia kap szerepet, hanem azért az érzelmek is. Elképesztő a blogod.
Remekül írsz, ügyesen ki vannak dolgozva a karaktereid, a cselekmények izgalmasak. A helyesírásod jó, pár elírás van, például: amikor – egyben írjuk.
Mindenképp olvasni fogom a továbbiakban is! További sok sikert!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation