Piroska és a Farkas XXI. század

Edytuj post



/Kinézet/

Na ez aztán valami! Nagyon tetszik az egész. Ügyes munka. Van chat, képek, és a tartalom is felkeltette a figyelmem! A háttér és a fejléc is megy egymáshoz. Gratulálok.

/Történet/

Ötletes! Ez volt az első szó ami eszembe jutott. Nekem tetszik az alap sztori és a kivitelezés is. Ügyesen írsz, a képzeleterőd is megvan a történet folytatásához.
Legközelebb írd ki, kinek a szemszögét olvashatjuk, mert nekem zavaró volt, hogy nem tudtam – persze később rájöttem.
Elírásokat találtam, de ez nagyon minimális, helyesírási hibákat pedig nem is szúrtam ki sehol.
Az egész nagyon tetszik, későbbiekben is olvasni fogom. Várom a folytatást!
                                                                                                                                          
Vivi

2 megjegyzés:

Rawen írta...

Nagyon szépen köszönöm! :)

Vivi írta...

Szívesen(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation