Live while we're young'♥

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem kifejezetten tetszik, letisztult, egyszerű színek és a semmi csicsa. Szerintem nagyon szép, jól esik a szemnek ránézni. A fejléc ügyes munka szerintem. Illik a bloghoz és a történethez egyaránt. Talán annyit csinálnék, hogy a szereplők képeit átszerkeszteném egy méretre. A rendezett képek sokkal szebben mutatnak. De ezen kívül nem találok semmi hibát.

/Történet/

Lényegében kicsit sablonos történet, de annyira még sem! Te vittél bele eredetiséget, amit hihetetlenül díjazok! Szeretem az olyan blogokat ahol meg vannak találva az eredeti vonások. A karakterek jól kidolgozottak és lehet őket szeretni vagy éppen utálni. Elég sok szóismétlés van ami engem egy idő után kicsit zavart, ilyenkor használj szinonimákat. De egyébként ügyesen írsz és van tehetséged, szóval mindenképp folytasd és remélem lesznek sikereid!:)

Flóraa

/Kinézet/

A képeken kívül nekem még lenne észrevételem, persze alapjáraton nekem is tetszik a külső. De a szöveg háttere valahol sima, valahol szürke. Azt a szürkét cseréld le! Plusz ha érzékeltetni akarsz valamit, hangsúlyozni kérlek ne Camps Lock billentyűvel tedd azt. Semmi értelme. Egyszerűbb ha kifejted mennyire örül valaminek, vagy mennyire jó valami, vagy kiabál. Mindegy, de ne így.

/Történet/

A történet alapja kicsit sablonos, még is tetszik. Szerintem jól írsz, bár a szóközöket ajánlom, a párbeszédeknél nem teszünk pontot. Például: "-Kész kis úri hölgy.-röhögött Louis." - Az a pont felesleges oda. Nem helyes.
A karakterek szimpatikusak, vagy épp nem. Ezek tényleg nagyon jól kivannak dolgozva, de a szóismétlések engem is elképesztően zavartak. Figyelj rá oda vagy kérj fel valakit aki erre ügyel, egy bétát. 
Alapjáraton ügyes vagyok, ha figyelsz a kisebb hibákra jobb leszel, mint most. Sok sikert!(:

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation