I can love you more than this

Edytuj post


/Kinézet/

Nekem tetszik. Ügyesen összehoztad. A fejléced és az oldalmoduljaid is rendben vannak, a betűtípusok is, sőt még a szereplők képei is. Gratulálok!

/Történet/

Amikor végignéztem a blogod, egyből kitűnt a szövegből Bieber neve, így feljebb görgettem a fejléchez, hogy megnézzem jól emlékszem e a szereplőkkel kapcsolatban.  De jól emlékeztem!
Elolvastam az előszódat és nagyon tetszik az ötlet, bár nem eredeti, de ezzel ne törődj, mert nagyon jól írsz! Ügyesen, helyesírási hibák nélkül és ez mostanában elég nagy szó. Mindenképp folytasd. Várom már, hogy mi lesz Justinnal és a One Directionnel, de ha Bieber lesz a főszereplőd annak még jobban örülni fogok, mert jó JB-s történetek mostanában alig vannak!
Várom a folytatást, sok sikert!


Vivi

5 megjegyzés:

Lana írta...

Sziasztok!Már korábban beküldtem a blogom, de nem kaptam kritikát:D Megnéznétek?:)
http://harrymarrywithme.blogspot.hu/

Vivi írta...

Szia!
Megnéztem mert emlékeztem a blogodra, főleg miután megnyitottam és meg is találtam. Már megírtuk a kritikád, de a háttered akkor más volt. Nem én véleményeztem, de ha szeretnéd, hogy még egyet írjunk, meg lesz, de eredetileg kész a kritikád.(:

Nelly írta...

Köszönöm szépen, hogy szántál időt a blogom véleményezésére. Tényleg nagyon jól esik, amit leírtál a történetről ,igazából kicsit rosszabbra számítottam.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm. :)

Love from, Nelly. <3

Lana írta...

Igen szeretném:D bocsi ha zavartalak, de kerestem és sehol nem találtam:)nagy szívességet kérek ha megkérnéle,hogy írjatok egy újat?:D

Vivi írta...

De, hogy zavarsz! Láttam, hogy megtaláltad a kritikád, de mindenképp felírlak újra. Történetről és a kinézetről is újra írunk akkor(:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation